Met deze extra service zorgt u ervoor dat álle werknemers aanwezig kunnen zijn op het bedrijfsfeest!
Veel ouders slaan een bedrijfsfeest over omdat ze geen oppas kunnen vinden voor de kinderen. Dat is verleden tijd nu wij kinderopvang tijdens een bedrijfsfeest aanbieden! Wij richten een ruimte op úw locatie in als tijdelijke kinderopvang.
Om voor de kinderen te zorgen zetten wij altijd ervaren pedagogisch medewerkers (Event Nanny’s) in. Zij zijn allen gediplomeerd en kunnen de zorg dragen voor kinderen van 0 t/m 12 jaar.
Op locatie werken wij altijd met minimaal 2 Event Nanny’s om de veiligheid te garanderen en zal minimaal 1 van de aanwezige Nanny’s een (kinder)EHBO diploma hebben.
Zodra we contact met u hebben gelegd over het evenement kunnen we een offerte voor u opstellen. In deze offerte wordt opgenomen hoeveel kinderen er worden verwacht en hoeveel Event Nanny’s er worden ingezet. Daarnaast benoemen we welke materialen we meenemen en wat wij nodig hebben om de kinderopvang tijdens een bedrijfsfeest te realiseren.
Zo hebben we bijvoorbeeld een aparte ruimte nodig waar de materialen neergezet kunnen worden. Deze ruimte moet kunnen worden afgesloten, zodat kinderen niet zonder begeleiding weg kunnen. Eventueel kunnen wij ons traphekje meenemen, dat geplaatst kan worden in vrijwel elke deuropening.
Indien u akkoord gaat met de offerte, kunnen we de details verder bespreken. Indien nodig komen we een locatie van te voren even bekijken, maar gezien onze flexibiliteit is dat niet altijd nodig.
Indien uw werknemers zich moeten inschrijven voor het bedrijfsfeest, kan het handig zijn om hen de kinderen ook alvast voor de kinderopvang te laten inschrijven. Dit gedeelte kunnen wij van u overnemen, zodat u hier verder geen omkijken naar heeft.
De voordelen hiervan zijn dat wij precies weten welke kinderen er aanwezig zullen zijn en alle materialen en benodigdheden direct op kunnen aanpassen. Voor u als organisator scheelt het een hoop werk en bent u geen tussenpersoon.
De inschrijfformulieren worden via onze website gemaakt. De aanmeldingen komen direct in onze mail binnen. Ouders ontvangen een bevestiging van de aanmelding en kunnen op de dag van het bedrijfsfeest de naam van het kind doorgeven. Wij zorgen dat alle gegevens dan verwerkt zijn in een document.
Hier kunnen we zonder verdere info geen duidelijk antwoord op geven, omdat dit te maken heeft met de duur van de kinderopvang en het aantal kinderen met dus ook het aantal Nanny’s.
U kunt altijd een vrijblijvende offerte bij ons opvragen. Wij maken dan een berekening voor u op basis van de door u verstrekte gegevens.
We kunnen tussendoor een offerte altijd voor u aanpassen, wanneer tijdstippen of kindaantallen veranderen. De kosten veranderen hierdoor ook vaak.
KVK: 71026290
BTW nr: NL001789549B12